Tidrapporterings och arbetsorder-system för tekniker och installatörer

Optinets tidrapporteringssystem är ett ärendehanteringssystem ursprungligen utvecklat för IT-konsulter som utför blandade uppgifter. Ibland har man regelbundna besök hos kunder varje vecka, ibland är det akutjobb, ibland interna arbeten m.m. Givetvis kan system användas av andra yrkesgrupper t.ex. elektriker, snickare, servicepersonal, lokalvårdare eller andra som utför arbeten löpande eller enligt bokade avtal.

De två grunddelarna i systemet är tidrapportering och arbetsorder. Just nu innehåller systemet följande funktioner:

Är du nyfiken och vill veta mer?

Är du nyfiken och vill veta mer om Tidrapporteringssystem eller Arbetsordersystem?
Hör av dig till oss så berättar vi mer, ger dig prisuppgifter eller skapar en offert för dig.

Systemet är konstruerat med utgångspunkt från brister i andra system

Systemet utvecklas löpande med nya funktioner hela tiden. Alla nya funktioner som ligger i  linje med grundidén för systemet ingår i månadskostnaden. Utveckling av egna funktioner är möjligt och då tillkommer utvecklingskostnaden för detta.

De brister systemet vill råda bot på är bland annat: